Bronnen

Bronnen die gebruikt zijn tijdens het onderzoek

Burgers Verhuur. (2021a). Burgers Verhuur. https://www.burgersverhuur.nl/over-burgersverhuur

Burgers Verhuur. (2021b). Gesprek Nick Hoffmans – operationeel manager Burgers Verhuur

Burgers Verhuur. (2021c). Verhuurproces – Interview Marieke Poorts. Customer-Journey

Happy Or Not. (2021). Smiley Terminal. https://www.happy-or-not.com/en/smiley-terminal/. https://www.happy-or-not.com/en/smiley-terminal/

Hueffner, E. (2020, 16 december). Waarom is een goede Customer-Experience belangrijk? ZENDESK. https://www.zendesk.nl/blog/why-companies-should-invest-in-the-customer-experience-2/

Kamer Van Koophandel. (2017). Ondernemen met big data. Ondernemen met big data. Published. https://static.financieel-management.nl/documents/15149/Ondernemen-met-big-data-door-het-mkb.pdf

Meyer, C. (2012). Understanding Customer Experience. Harvard Business Review. Published. http://uc.cinepoliscorporativo.com.mx/wbt/cursos/DEyAP/DEyAP2017/ACT%20DEYAP_UNDERSTANDING%20CUSTOMER%20EXPERIENCE-ING_Enfoque%20en%20el%20cliente.pdf

Pogrebniak, A. (2018, november). Customer Experience Metrics. https://lumoa.me/blog/customer-experience-metrics-and-kpis. https://lumoa.me/blog/customer-experience-metrics-and-kpis

QRite. (2021). QRite. https://qrite.com/nl/

Bijlagen

Bijlagen die bijdrage aan het onderzoek

Onderzoeksplan
Kano model
PACT-model Operators
Burgers Verhuur - klanten proces
Survey
Interviews - Partners Burgers Verhuur
Typeform Survey - Concept B
Schetsen - Concept C
Prototype - Concept C | Ervaring delen
Prototype - Concept C | Ervaring activeren